کاتالوگ رنگ های ساختمانی

معرفی انواع رنگ ساختمان طرح دار

معرفی انواع رنگ ساختمان طرح دار

فروش رنگ ساختمان قم می تواند بهترین راهکار برای عرضه انواع رنگ های ساختمانی با تنوع بسیار بالا و قیمتی مناسب باشد. امروزه رنگ آمیزی ساختمان به این دلیل که می تواند دکوراسیون محل مورد نظر را به کلی تغییر دهد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تغییر رنگ های ساختمان بر روی روحیه و سبک زندگی شما تاثیر بسیار مستقیمی می گذارد. شما باید از افراد متخصص و البته صاحب نظر برای رنگ آمیزی فضای مورد نظر خود مشاوره بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع رنگ ساختمان طرح دار بپردازیم. در این صورت با یک انتخاب ایده‌آل با توجه به تنوعی که در رنگ ساختمان قم وجود دارد، روبرو خواهید شد. در ادامه همراه ما باشید.

کاتالوگ رنگ های ساختمانی

چنانچه شما از خدمات رنگ ساختمان قم استفاده کنید، این اختیار را دارید که با استفاده از کاتالوگ رنگ، رنگ مناسب خود را در کمترین زمان ممکن سفارش دهید. هنگام مراجعه به این فروشگاه ها ممکن است در ابتدا با تنوع بسیار بالایی روبرو شوید که اصلا جای نگرانی نیست. نظر کارشناسان این مجموعه، به شما برای آشنایی با رنگ های شاخص و انتخاب بهترین آن ها، کمک خواهند کرد. البته شما باید به نوع فضا، نورگیر بودن و یا نبودن، اندازه سقف و بسیاری از موارد این چنینی دیگر برای انتخاب رنگ طرح دار توجه داشته باشید تا بتوانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

رنگ ساختمانی

انواع رنگ ساختمان

فروش رنگ ساختمان قم به شما استفاده از انواع رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ های نانو، رنگ های آکریلیک و رنگ های مولتی کالر را پیشنهاد می‌ دهد. هر کدام از این رنگ ها نیز معایب و مزایای خاص خود را دارند.

  • رنگ پلاستیک

به عنوان مثال رنگ پلاستیک را می توان از جمله قدیمی ترین رنگ های ساختمانی معرفی کرد که سادگی کار با این رنگ از جمله مزایای آن به حساب می آید. رنگ های پلاستیکی بدون بو بسیار راحت خشک شده و قیمت بسیار منصفانه تری نسبت به دیگر رنگ‌ های ساختمانی را به خود اختصاص داده است. اگر برای پوشاندن ایراد های فضا به دنبال یک رنگ خوش قیمت و با کیفیت هستید، می‌توانید از رنگ‌های مات پلاستیکی استفاده کنید. علاوه بر سرعت بالا پوشش دهی خوبی را می توان از این نوع رنگ انتظار داشت. اما در مورد معایب رنگ پلاستیک بهتر است بدانید که برای پوشش دهی سطوح چوبی و آهنی شما نمی توانید انتظار بالایی از این رنگ داشته باشید. همچنین در برابر نور خورشید ماندگاری این رنگ بالا نیست و قابلیت شست و شوی آن چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

رنگ پلاستیک

  • رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک از جمله رنگ هایی است که با غلطک های طرح دار می تواند یک رنگ زیبا و منحصر به فردی را از خود به نمایش بگذارد. همیشه مشتریان خاصی برای خرید این رنگ در مجموعه فروش رنگ ساختمان قم وجود دارند. قابلیت خشک شدن سریع، شستشوی عالی، قیمت فوق العاده مناسب، پوشش دهی بی نظیر، عدم حساسیت به نور خورشید و به نمایش گذاشتن طرح های برجسته را می توان از مزایای اصلی رنگ آکریلیک معرفی کرد. عیب اصلی این رنگ را باید این گونه معرفی کرد که براقیت آن نسبت به رنگ روغن کمتر است و از  قلمو نمی توان برای رنگ آمیزی این رنگ استفاده کرد.

  • رنگ روغن

چنانچه بخواهیم رنگ روغن را دسته بندی کنیم، مات و براق و نیمه مات را می توان برای این دسته بندی معرفی نمود. این نوع رنگ پوشش دهی، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و مخصوصاً برای در و پنجره می توانید از دسته بندی رنگ روغن استفاده کنید. قابلیت شستشو و انعکاس نور از جمله مزایای اصلی رنگ روغنی می باشد. معایب رنگ روغن این است که آن را یک رنگ مضر می شناسند، به این دلیل که پایه آن یک حلال نفتی به نام تینر است. چند مرحله بودن اجرا را نباید در مورد این نوع رنگ نادیده گرفت.

رنگ روغن

  • رنگ نانو

رنگ نانو از جمله رنگ‌ های پرفروش در مجموعه رنگ ساختمان قم می باشد. این رنگ در هر راه شرایط آب و هوایی مقاومت خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارند. به همین دلیل برای نمای بیرون ساختمان قطعاً استفاده از رنگ نانو یک انتخاب ایده آل است؛ چرا که در برابر قارچ و باکتری نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. این نوع رنگ شستشوی خوبی را به خود اختصاص می دهد. همچنین این رنگ ضد اشعه UV بوده اما قیمت پایینی را نمی توان برای خرید این رنگ انتظار داشت.

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد خدمات رنگ ساختمان قم و معرفی کاتالوگ رنگ های ساختمانی با شما صحبت کردیم. به هر حال امروزه با استفاده از غلطک های طرح دار می توان از انواع رنگ های گفته شده به نحو احسن استفاده نمود. توصیه ما این است که با توجه به کیفیت سعی کنید از رنگ های خاص و البته خوش قیمت برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *